عماد رضا قيد شاهين را زد؟
نوشته شده توسط : مهدی

گفته مي شود عماد رضا که قراردادش را با شاهين قطعي کرده و حتي کارت بازي اش نيز صادر شده بود با ابراز نگراني از وضعيت کنوني تيم شاهين از سفر به بوشهر منصرف و در تهران ماندگار شد


 

  پس از شکست شاهین در مقابل صنعت نفت و اخراج حمید استیلی از این تیم سیل حواشی نیز به سمت شاهین سرازیر شد. بر همین اساس پس از اعلام رسمی قطع همکاری باشگاه شاهین با استیلی، شنیده شد کاپیتان ستار زارع نیز پیگیر گرفتن رضایت نامه خود از باشگاه شاهین و گرفتن تسویه حساب از این تیم شد.
 این در حالی است که گفته می شود زارع صرفا گمانه زنی حضور یاوری به عنوان سرمربی شاهین را بهانه ای برای جدایی از این تیم عنوان کرده است. اما اتفاق ناخوشایند برای شاهین عصر امروز و پس از تایید سایت رسمی باشگاه شاهین افتاد.
   عماد رضا که قراردادش را با شاهین قطعی کرده و حتی کارت بازی اش نیز صادر شده بود با ابراز نگرانی از وضعیت کنونی تیم شاهین از سفر به بوشهر منصرف و در تهران ماندگار شد. گفته می شود در شرایط بد شاهین که احتمال کناره گیری مدیر آن نیز وجود دارد ، این بازیکن عراقی که پس از کش و قوس های فراوان به عنوان سورپرایز مسئولان شاهین در نیم فصل دوم به خدمت گرفته شده بود طی تماسی تلفنی با باشگاه شاهین، منصرف شدن خود از همکاری با این تیم را اعلام کرد و افزود حتی حاضر است به این تیم خسارت نیز بپردازد.
 باید دید در روزهای آینده چه کسی مسئولیت این تیم بحران زده را قبول می کند و آیا می تواند شاهین را از این شرایط نابسامان نجات دهد؟


 

 





:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 آذر 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: